25. syyskuuta 2013

Poneja sisustuksessa ja customprojekti alulla

Muutin vappuna nykyiseen kämppääni. Tällä hetkellä minulla ei ole yhtään vitriiniä, johon saisin poneja tai nukkeja esille. No, okei on minulla kaksi pientä lasikaappia, mutta Iittalan viinilasit oli tärkeämpi saada niihin näytille. Niimpä keräilyesineet saavat kiltisti odotella vuoroaan. 

Olen kuitenkin tunkenut kolme ponia huoneeni (solukämppä) sisustukseen ja päätin yön viihdykkeeksi napata niistä kuvat tänne. Pitäähän vieraiden ponikeräilijä edes jostakin tunnistaa!



Suosikkini Serena majailee hyllyn päällä Mariskoolien ja kynttilälaatikon välissä. Sen rinnalle mahtuisi vielä pari ponia lisää. En vain ole vielä päässyt itseni kanssa yksimielisyyteen siitä, ketkä sopisivat sinne.


Flurry on päässyt itse hyllyyn venetsianaamion viereen. Ponin värit sopivat kivasti naamion väreihin.



Komistukseni Chief sai kokonaan oman tilan dvd -hyllystä. Olin aikeissa tunkea sen kaveriksi pari muutakin ponia, mutta ori näytti paremmalta yksin.


Ja lopuksi vielä kuva uusimmasta projektistani. Baitti Lemon Drop odottaa uutta maalipintaa. En ole vielä täysin varma siitä, millainen ponista tulee. Tällä hetkellä houkuttelisi jokin syksyinen lehtiteema.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä minua kommentilla! :)