24. tammikuuta 2018

Minifee Lucywen

Sain käsiini minifee Lucywenin haltiakorvaisen pään. Olin haaveillut nuken haltiaversiosta siitä asti, kun se julkaistiin. Lucywenillä on kauniit kasvonpiirteet ja sellaiset juuri haltiahahmolle sopivat.

Tämän eventtipään sai ainoastaan ostamalla firmalta nuken fullsetin, joten en arvannut saavani sitä käsiini kovin helposti. Viime syksynä nukkeonneni oli kuitenkin huipussaan, kun toinen harrastaja halusi luopua omastaan ja vieläpä sopivaan hintaan.





Myöhemmin ostin päälle kropan toiselta harrastajalta. Kroppa on uuden mallinen minifee aline ja se kuului alun perin Sircca -nukelle. Eli on vain hitusen uudempi, kuin aiemmin hankkimani pää ja sopii hyvin yhteen.

Olin aika innoissani tästä uuden mallisesta kropasta. Tutkittuani sitä pikaisesti, en kuitenkaan huomannut suurta eroa vanhemman mallisiin kroppiini. Vyötärö on hitusen kapeampi ja sirompi ja kädet jäykemmät. Ehkä alan huomata enemmän eroja ajan myötä, sillä kroppaa on kehuttu kovasti.




Nukella on suloiset kädet! Nämä ovat ehkä suosikkini minifee -kätösistä.



Ja lopuksi pari kuvaa, joissa näkyvät ne ihanat korvat! Olen vähän heikkona haltiapäihin. 




Nuken nimi on Giselle ja sen tyyli tulee vielä muuttumaan paljon. Olen tilannut parit silmät ja peruukit, joista valitsen sopivimmat. Lisäksi meikki vielä vaikuttaa paljon ja tietenkin se, miten se onnistuu... Ei voi koskaan tietää mitä tulee, kun itse tekee! Ihan alustavasti mietin nukelle tummaa tukkaa, mutta jotenkin tuo valkea ja pinkit silmät sopivat hirmuisen hyvin. Saa nähdä miten käy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä minua kommentilla! :)